Ahad, 27 Jun 2010

Bola.

Ok.skang musim bola nak citer sikit lah pasal bola..baru up to date..

pertama, aku takleh tengok orang main bola kat tv, aku jadi mengantuk!

kedua, aku takdelah taktau langsung pasal bola!hehe..aku tau Messi dari Argentina, aku tau Cristiano Ronaldo dari Portugal, dan aku tau Park Ji Sung dari korea selatan!

ketiga, aku tau pasukan asia sekarang berharap kat jepun jer..huhu..gambate neh!~korea Selatan pun main bagus walaupun kalah!

keempat, tetibe bile dah masuk pusingan kalah mati ni aku nak sokong Argentina & Portugal pulak..

Kelima, aku tak pernah tengok game yang pukul 2 pagi tuh!walaupun aku layan movie sampai pukul 3 pagi!

Keenam, aku suka lagu waka waka nyanyian Shakira!

Ketujuh, aku selalu berimaginasi macam manala kalau zombie main bola?mesti stadium kena ada gate besar untuk pisahkan penonton manusia dan zombie..dan kalau letak referee tu manusia, zombie tu nak rebut bola ke nak rebut referee?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan