Sabtu, 7 Ogos 2010

Tak pergi.


Sori la kawan-kawan aku tak boleh pergi..sejak balik dari singapura lagi aku dah sibuk..aku memang dah had kan masa dalm 2,3 minggu ni..My untie punya masalah baru lepas eksiden kereta.Transport pun terhad.Aku kena hantar die ke workshop that day..dan Mak bapak aku datang dari kampung menginap di Kl..so aku ambik kesempatan hari tu untuk berjumpa mereka..by the way, sapa buat flyers tu? mula-mula aku tengok flyers, aku terbayang ni nak buat parti pemujaan setan atau penyembelihan sesuatu ke?hehehe..kadang-kadang terlintas pulak macam cerita I drink your blood!..bukan apa..font gathering SRG4A tu memang aku peka dan likes kalau kat facebook...hehehe..horror jugak korang ni eh..majlis reunion yang garang dan suspen ke?hahaha..

Apa pun korang sila enjoy..dan lagi satu aku pun rasa lelaki tak ramai hadir, jadinya aku rasa pasti tak seronok kalau aku pergi..kekok pulak..tapi dalam kelas kita dulu memang spesis lelaki makin pupus kan?..masa dekat Politeknik dulu,every semester budak lelaki kelas SRG4A semakin hilang..missing in action..peon & chemau dengan aktiviti ganjanya, Ali, Aruah Razi & wan dengan aktiviti sosialnya..Yunus dengan extendnya..mungkin Yunus frust tak dapat berlakun dalam filem bollywood kot..ada lagi seorang dak kelantan tu..ala sapa nama dia eh?..langsung hilang diri..ntah-ntah dah jadi pembunuh upahan kot...last sem tinggallah Aku,Apis, Iman, Amir, Nandha & Chan..Chemau muncul tak muncul jer..

Sebabkan tuh,aku banyak lagi lepak dengan budak kelas SRG4B..cool..jamming sama-sama ngan budak satu rumah je..dan rumah sewa kami memang rumah macam tempat pembuangan sampah..ok, lebih teruk lagi dah macam tempat lepak dalam citer The Toxic Avenger..oh, I still remember the good old days..bilik aku ada poster besar Jennifer love hewitt..Aku satu bilik dengan Pearsot..bilik kami horror.selalu sangat kena aktiviti tindih..Angker tak angker menten je tido situ..pasang pulak lagu hantu dan layan blue..makin beranak pinak la monster-monster dalam bilik tuh..yeah that's student life di Poli JB..

lagi sekali sori girls, aku tak dapat pergi ke reunion yang ni!..maybe ada part 2 lagi?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan