Isnin, 9 Ogos 2010

rehat.

Ramadhan menjelma lagi..Bulan baik ni aku tertanya-tanya juga..boleh ke aku layan filem gore? .Sambil rehat-rehat je dalam 2 jam macam tu..mmm mungkin tak boleh kot.

sebabnya : kebanyakan filem gore mengandungi adegan lucah, bogel..nanti kurang pulak pahala.

tapi kalau tengok adegan kejam, ngeri, zombie je..takpe kot..hehe..aku forward la kan adegan yang boleh menaikkan nafsu tu..ok ke?

baiklah, senang cerita aku nak rehat dari menonton filem gore.Sempena menghormati ramadhan.Tapi sebelum muncul Ramadhan lusa ni baek aku habiskan filem gore yang ada yang masih belum aku tonton..contohnya filem A serbian Films..Akhirnya dapat juga aku cerita ni..Malam ni aku nak layan.

Orang kata seeloknya bermaafan sebelum Ramadhan kan?Kesempatan ni aku nak mohon maaf dulu kalau ada yang terkucil atau terganggu dengan imej filem yang aku post dalam blog ni..Aku hanya menilai imej tersebut dari sudut seni..dan memang bukan real pun.Lainlah kalau korang tengok dalam blog karingeri tu..itu mayat betul..

ok.

Selamat menjalani ibadah Puasa dengan jayanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan