Khamis, 6 Mei 2010

Repeat

Dah lama betul Toxictoy tak jamming. sebulan lebih aku rasa. padanlah main semalam terbabor kata Man..ha yelah terbabor, baru sekali jamm.

Sebelum tu pergh bukan main lama aku tunggu kat studio. Janji Jamm pukul 10..hambik pukul 11.30 baru Man ngan Namo bertandang ke studio, Jalan jem kaw kaw kat Federal kata diorang.
Nasib la kitan ada jugak buat meneman sambil main tiup-tiup trombone..kahkahkah tak berjaya-berjaya nak tiup..bukan senang nak tiup trombone kalau tak biasa..takpe..aku ambik gambo kitan kunun bergaya dan terror giler la main..

sian pulak kat Band GGk.kena turut sama menunggu turn kitorang.patut kasi diorang jamm dulu.
sekali datang je Man Ngan Namo terus je kami jamming..main je lagu first dah rasa kekok.haih, sumbang benor!.terbabor!
lama-lama baru nak ok ..tapi diorang tak puas ati sound gitar aku..

Jadi sebab tak puas ati tu, Man ajak lagi Repeat jamming malam ni...ha..bukan main series lagi band ni, nak tight kan permainan.demi untuk show di Ipoh..

Tapi yang tak syok nya aku ler, balik jer rumah dah pukul 2 lebih, pastu langsung mata tak mau pejam dah sampai pagi.giler rasa.memang celik je mata aku.aku rasa otak jadi aktif plak.memikir bende macam-macam.tetibe ada idea nak kasi lelap mata, aku bacala buku tebal kuning tu untuk nak exam jabatan 11/5 ni..kunun nak bagi ngantuk, tapi tambah celik pulak mata aku lagi.Aduh!

Pagi ni memang lemau abis!Rabak mata siot.aku tak tido sepanjang hari semalam..pagi ni sampai ofis aku dah plan..aku tau si keding akan suruh aku buat kerje yang melecehkan..pukul 10 aku nak balik rumah..nak rehat.Petangla sambung balik keje.kasi caj balik.sebab malam ni nak repeat jamming! (pokai beb duit)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan