Ahad, 23 Mei 2010

lepas-lepas

dah lama aku tak up atau review movie yang aku dah tengok.
Skang ni aku taksub melayan zombie.
tambah pulak movie-movie George A. Romero,
bukan setakat tu, jap lagi aku nak sambung men game Left 4 Dead 2.
nak berentap ngan tanker, hunter, boomber...hehe..aku prefer guna kapak..best skit rasa darah terpercik di skrin monitor..nak guna chainsaw kadang-kadang je dapat..
ni semua gara-gara game plants vs zombies.
fenomena hebat kat tempat keje satu masa dulu.
staf partner sibuk bercucuk tanam nak hapuskan zombie terutama pak geli mat!

kat sini aku nak ringkaskan dengan kasi poster movie-movie yang aku layan 2-3 minggu lepas.
tak sempat nak review satu-satu.
selebihnya baek check kat http://www.imdb.com/ je kot.
gambar tu ambik kat google jer..

jom check this out!

citer ni sequel.jadi korang kena layan yang pertama dulu baru faham.
peminat Ichi The Killer mesti suka movie nih!

Scanners (1981)

filem ni memang buat aku kempunan nak kuasa macam nih!

Masa zaman videotape..tahun 80 an movie ni jadi fenomena di mana banyak videotape movie ni rosak sebab orang suke rewind scene kepala meletop nih!~

My Bloody Valentine
(2009)

citer ni memang layan!~buat orang tak nak sambut hari valentine.hehe.

Survival of the Dead
(2009)

..of the dead kembali..daripada grandfather of the zombie.
nanti aku nak buat koleksi semua movie zombie dia!

Zombieland (2009)


cerita ni aku layan masa dalam bas on the way balik dari Jerantut ke Shah Alam.
memang Gore la bas Jerantut..selamba pasang movie ni dalam bas..memang lepas ni aku nak kawan la ngan driver die..aku nak request suruh pasang movie A serbian Film pulak..
pasni aku akan suka balik naek bas!~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan