Ahad, 2 Mei 2010

Penat.

Aku hampir blur nak cerita untuk kali ni..sebab aku kepenatan..Semalam nak berhibur punya pasal kan..pergi ke KL melepak dengan nama kat Capsquare..layan KL Design Weeks..layan Arty Party..tapi tu aku ceritakan kemudianlah.

Hari Ahad selepas cuti hari bekerja, aku dah kena kerja..pagi-pagi dah buka library..mata kuyu jer tapi selepas buka pc jadi ok pulak..pelik..bukan apa..sebabnya pagi tuh aku try download movie kan macam biasa..huh!lajunya..satu movie aku dapat dalam tak sampai 10 minit..cayalah..tu yang celik mata..dan tak lain mestilah cerita horror yang aku sedut! DEAD END!..THREE..SCANNERS..tapi tu nanti kelak la aku review kan..

Sebabnya aku teringat kata-kata Apil kat aku..

" Man, Aku nak copy movie-movie kau..nanti aku datang kat umah kau, aku bawak hardisk aku."

aku cakapla..

" ha datangla..tapi movie aku ni semua cerita belah kepala orang takde kesian punya! hahahaha"

Apil terus aje seloroh.

"ahh..ko ni aku taknak ah cerita-cerita camtu! apsal ko nih suke tengok cerita camtu?! ko jangan Man, nanti terpengaruh..ko termimpi pastu bangun pergi bunuh orang!..hehehe"


dalam hati aku "uih boleh tahan imaginasi Apil!" aku jawab je.

" Ala..ko ni aku tengok biasa jer..aku nak cari lagi adegan-adegan yang lebih kejam dari apa yang aku tengok..potong-potong kepala ni cam dah bosan la!hehehe..."

" ko nih, aku tengok tuh sebagai sesuatu yang art je..Horror art! eh grunge Art..kan dulu aku suke edit bende2 camtuh!" "hahahaha"

"ni semua start dari orgish.com la nih!" tambah lagi.

Apil tetap tak puas ati.

"takde-takde..aku tengok mesti ada movie-movie ko yang biasa-biasa..yang lain..yang lagi Art dari tu..yang budget mahal-mahal..hehehe..nanti aku datang!"

"ye.ye..ada.."

hahaha aku gelak aje..padahal memang totally movie aku mesti ada KILL punya..hahahha..

hal kat atas ni terus buat aku teringat kan movie ni..

Evil ED (1995) (Anders Jacobsson)

cerita ni pasal Edward bekerja sebagai penyunting filem dalam Loose Limbs..die lama-lama jadi gile lepas banyak sangat tengok adegan Gore @ kejam yang jahanam-jahanam..sampai benak kepala otak dia..langsung terus praktikkan kat Bos..(bunuh la). mayat bos die dikerat-kerat..pastu satu persatu orang yang datang kat die akan die bunuh..kewl~!..pawer woo mamat Ed ni, macam kena rasuk la sebenarnya..style..kena tembak pun steady..sampailah last die kena tembak tang kepala berkecai bersepai kepala otak die..hehehehe. spoil.ahaks~!

1 ulasan:

  1. wah ganas la abang ni! I loike!!! i rasa selamat je dengan u.... wahkahkah.... =p

    BalasPadam