Selasa, 17 November 2009

review tak habis

aku google pastu terjumpa ada orang review pasal band TOXICTOY..

tapi kenapa dia review tak habis?huhu..
aku pun tak faham..tuan die je yang tau..

ni antara review yang die buat..sumber dari :
http://resaksaksemacamberuk.blogspot.com/2009/11/ulasan-tidak-rasmi-mengenai-band.html


Apa pun terima kasih.

ulasan tidak rasmi mengenai band : TOXICTOY feat review gig NUFAN

Sebenarnya aku dah lama tak dengar secara tegar lagu-lagu pangrok ni.
Lepas aku start secara serius dengan band aku, secara tiba-tiba corak pendengaran lagu-lagu yang aku pilih lebih ke arah satu genre.Lebih-lebih lagi banyak band yang konon-kononnya pangrok muncul dalam mainstream dan buat konsert(band luar);menambah lagi pengikut-pengikut 'pangrok' yang rasa itu yang paling 'pangrok' mereka pernah dengar.
Aku jadi poser pangrok sampai la ke tahap aku tak dengar lagi album coaster nofx tu.
tetapi semuanya berubah masa gig no use for a name...(macam cerita kisah benar)


_________________________________________

Pada saat aku dapat berita no use main kat kl aku terus contact abang-abang aku,
tanya maw pergi ke tak; sebab abang-abang aku dengar no use dan band2 yang seangkatan macam tu, dan pada aku ni la masanya nak lepak lagi sama-sama sebab time raya aritu tak puas lepak ramai-ramai satu family.
Time raya hari tu aku confirmkan berapa orang nak pergi n terus beli tiket presale dengan adik abang dozo. Punye la susah memikul tanggungjawab memegang duit dan memastikan semua recruit setuju, tapi at last selesai,aku rasa lega dan berkarok dekat 2000 dengan hati yang tenang.

___________________________________________

Pada hari gig no use tu, macam biasa gig start lambat sedikit dari yang tertulis.
Biase la, crowd pun datang lambat macam mana nak start gig, kesian pulak nanti band yang main mula2 ye tak?
band first main aku tak dapat tengok sebab tunggu kawan, masuk pun dah last song rasanya, tak silap aku band Dosound la. Lepas tu baru la band Toxictoy(kalau aku tak silap, aku tulis review ni lambat sangat aku dah lupa, hahahaha), first time aku tengok band malaysia yang bawak ala-ala pangrok jepun, macam hi-standard ada, macam nofx ada, aku seronok dengar. tapi tengah aku layan baek punya, tiba-tiba ada suara cakap....




review bersambung...<--------------kenapa plak(???)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan