Ahad, 8 November 2009

Jamming as my exercise?

Hehe..entah mende tajuk, aku pon rasa cam best jer..
xpe2..aku baca shout mix..hei JOe..nak aku tulis pasal ko ke tuk x BOSAN?hahahahha
(u are some bunch of business-shit i think..not a blogger)xyahla..aku bukan kenal ko..
naahhh..forget that!

Malam tadi lepas jugakla lepas geram ke rindu?hehehe dengan jamming..with toxictoy..
practice make perfect lagi pun..siangnya gigs dah la cancel..tapi sayang aku x sempat nak belajar lagu baru dari ken ronn..jamming pun sempat la rehearsal part intro jer yang aku bikin..ntah ok ke tak ye ken ronn?hahahah hopefully ok!

semalam jamming kat Galeri, Ampang..with new look..rasa best gak la..beza pon sket jer ngan yang lama..tapi studio B die aku x sempat tengok rupa die..mestilah dah upgrade ni..mesti dah x barai kot..pasni..hehe..

ok dalam kul 2.30 pagi abis sesi jamming..then say goodbye to ken ronn,nama,bulat,amert,salman...damn..dah lewat ke ni nak ambik baju Always Last kat Shah...huhu...sori..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan