Khamis, 8 April 2010

Tagih.

aku rasa aku memang tak teruja dah dengan cerita lawak, rempit, cinta..malam lepas aku layankan jugak Adnan Rempit, Myspy..tapi..aku rasa tak seronok.buat hiburan sementara je..semakkan lagi thumbdrive aku je download dan copy ke situ..Wayang?maaflah.aku takkan..Apa yang aku perlukan?

ok ini dia.

Malam semalam yang penuh keterujaan! keseronokan! kemenangan! Kepuasan!

kerana

Bad Taste - Directed by Peter Jackson (1987)







Penuh Inspirasi.
4 tahun nak bikin filem ni. antara hasil kerja Peter jackson yang awal..prop dan mekap di bikin sendiri..krew pun tak ramai. malah PJ sendiri berlakon dalam filem ni. memang jadi ilham pada bakat baru yang baru nak ceburi bidang filem horror..biar low budget.tapi impak power!

Aftermath - Directed by Nacho Cerdà (1994)

kisah 30 minit kurang dialog di bilik pembedahan bersama Dr. mayat yang gila!
selambanya melapah, ekploitasi, dan bagi makan kat anjing buah pinggang mayat tu.
Seronok!~

Tiada ulasan:

Catat Komen