Rabu, 14 April 2010

5 tahun

Alahai Sumun..tak dapatla aku nak tatap kau esok..banyak kali aku teruja dengan kekejaman yang engkau lakukan..aku angkat ibu jari tunjuk kat tv lepas engkau kerat lidah Omar, cucu lebai Awang tu..biar pun ko tak terer berlawan dan selalu kalah..yelah kalau ko puja setan ko takkan menang punya. betul ni..takpelah..dah terlajak kan..

Aduhai..esok aku nak cari sapa-sapa yang ada henset boleh tengok TV..diam-diam aku akan perhatikan engkau sumun..biar pun di bawah meja..tak berapa clear pudar-pudar pun takpe..

janji esok aku nak engkau buat sesuatu yang lebih kejam!..kan ko dah dapat Mas..C'mon la bro, kasi hentak kuat sikit!


ps : BTN ni betul-betul nak brainwash aku dengan idealogi apa?
kalau negatif aku buang.yang positif aku ambil..janji makanan kasi la sedap-sedap sikit eh..
5 hari macam 5 tahun lamanya!

1 ulasan:

  1. abg man, BTN makan tak sedap, mandi air kolah hihi pastu asik LDK je. bosan. kuliah subuh dia tayangkan cerita hati malaya 1957. selamat ber BTN

    BalasPadam