Sabtu, 26 Disember 2009

penghujung!

Azam baru ko apa?
kehidupan aku akan datang pasti sangat berbeza!..
selamat tinggal zaman bujang!

tetapi movies aku tak tinggal.hehe..
tambah pulak lepas tengok cerita where the wild things are..
lagi la meronta teringat zaman nakal masa kanak-kanak.(sila download OST dia.http://www.mediafire.com/?z2mizwgd2dh layan tuh Karen O penyanyi Yeahs yeahs yeahs)
aku kembali ke belakang nih!..push the forward button..>>>>>>

penghujung tahun nih aku semakin berdebar.
kehidupan berubah.
hormon berubah.
aku sedang meninggalkan avatar spesis bujang aku..
dengan penuh memori dan evil bujang..
tu barang lama..aku akan ada barang baru.
bukan spesis makhluk biru..
tetapi spesis yang telah di register oleh Jabatan Agama.
iaitu SUAMI.
ya, aku bergelar itu selepas Januari nanti.
Full energy!
ok sempena dah nak hampir pupus spesis bujang aku..
aku nak layan movies the hangover.(baru je siap sedut)
nak serap inspirasi kejap.

2 ulasan:

  1. wah2.. nk kawen dah! congrats!! :D
    nnt upload pic byk2 :P

    BalasPadam