Selasa, 8 Disember 2009

SKT= Sibuk Keje Tonton!

minggu ni last hantar SKT..nak nilai staff ya~
..baik bos!
kasi cucuk-cucuk, gesel bahu ke?
nah makan nasi pantry..hehe sila up markah saya nanti saya cuci kereta..ada ke?
pekerja terbaek!..apa aku buat?tak ada apa...nah! aku kasi cerita best punya..
sila up markah aku..
cemerlang..

hari isnin layan :

The Host-Boong Joon-Ho

cerita "monster" terbaek dan plot yang sangat best..director yang sangat brilliant dan penuh emosi..patutla Quentin Tarantino list kan antara 20 movies yang banyak pengaruhi dia..hmm..pelakon Song Kang Ho pun mantap gak..seterusnya aku tengah mencari cerita "Memories of Murder" arahan dari Bong Joon-ho dan lakonan pun dari Song Kang Ho gak..
memang tak bosan cerita ni..masterpiece!

Selasa layan :


cerita dari tiga pengarah.. (Michel Gondry, Leos Carax and Bong Joon-ho)..semua nya mengenai tokyo dengan modus operandi yang sama..futuristik, unik, lawak,abstrak..hmm tengok sendirila..hehe.. sinematograpinya memang bagus..yelah daripada idea berbakat tiga pengarah..masing2 berkharisma dan prolifik..tapi sebenarnya minggu ni aku tengah kaji buah tangan dari Boong Joon-Ho sebenarnya,banyak lagi movie dia yang aku nak tengok..apa pun landasan citarasa aku masih ada dalam cerita ni..tengok part movies leos carax "merde" plot massacre grenade!!..gila!.jom buat macam tu nak kat tengah-tengah KLCC?..hehe..



banyak lagi movie aku nak layan ni..bos nak?
dalam simpanan ada lagi..bagus tak saya buat kerja?hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan