Khamis, 4 Mac 2010

Thanks Colela!

The Shonen Merikensack (少年メリケンサック)

What's Punk?

you got to see this movies!

Terima kasih Colela rekemen kat aku untuk mencari movies ni,.sebenarnya aku pun suruh member-member yang lagi hardcore download tuk dapatkan movies nih..aku tak berkesempatan sgt nak menyelam di lautan google nih!hehehe..

citer die memang menarik dan lawak..almost black comedy..arahan
Kankuro Kudo

pasal agensi pencarian bakat mencari band yang bakal meletup di pasaran.
Kanna (Aoi Miyazaki)
mendapati ada band Punk yang menarik perhatian dia..iaitu band Brass Knuckle boys di laman Youtube..setelah menonton die pun bercadang untuk menghubungi ahli-ahli band ni untuk sign kontrak untuk label rekod company diorang..Malangnya Kanna tersalah pandang..pada video youtube tuh adalah live! terakhir band Brass Knuckle Boys iaitu pada tahun 1983!bukan diorang nih lahir pada tahun 1983!

maknanya,ahli band Brass Knuckle Boys nih semua dah tua-tua!dengan haluan masing-masing..maknanya band tuh dah R.I.P..tetapi dah alang2 terlanjur kata..Kanna berusaha menjejak dapatkan ahli-ahli band nih..bermula dengan bassist die yang paling PUNK bekerja di restoran..kemudian berjumpa adik dia di kampung pengembala lembu..dan seterusnya ahli-ahli lain..kemudian mereka pun bakal re-form band tu balik!
banyak kejadian yang berlaku kerana mereka nih dah tua!tapi Punk Heart tuh tetap ada!dah orang kata taik muzik tuh tetap takkan berhenti main muzik!!
Aku percaya sesiapa yang ada Band di luar sana tuh tak kiralah, band punk ke, metal ke, hardcore ke, indie ke pasti suka filem ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan