Isnin, 29 Mac 2010

jejak #1

Eceh..Selepas kahwin apa-apa destinasi berjalan kami (Aku & Ellia)akan aku letak di blog nih..dengan title JEJAK..ok ke?lantak aku lah..sekarang dah berdua.let's share what ever forever!hehe

Aktiviti : Trekking ke Canopy Walkway
Destinasi : Taman Negara Pahang.

Sebenarnya ni dah kali kedua wife & Aku sampai sini dan ambik gambar macam ni di tempat sama.hehe..kira kali ni kami jadi tour guider.bawak keluarga Ellia pulak ke sini.

bukan check in tapi saja post macam banyak duit nak check in rumah yang harganya 3 angka ke 4 angka dalam Taman Negara.
statement hutan bagi yang penyayang kepada alam.Aerisha & Ellia adalah ikon pencinta Alam.ewah!~
masuk hutan macam nak pergi shopping..tapi apa ada hal.redah jer lepas jugak.siap bleh bergayut lagi..aoooooooOOOOO...
selepas 1 km trekking.saat penat naik ribuan tangga.tapi takleh kejar Angah,stamina lagi kuat berada di hadapan.
inilah destinasi kami!
terpikir pulak nak buat pertandingan lumba lari di atas canopy..ada berani?
nak ambik gambar lompat tapi sebab kena bawak banyak barang tak berapa nak lompat..
gambar ehsan dari automatik shoot by olympus!pas ambik gambar nih,terus aku kena gelak.
ha, balik tak larat dah nak jalan, call orang bot jemput kami!~bayar beb!sekepala rm6...cepat naek Haji ya~

lebihan gambar ada di link ni..
mamaaerish.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan