Rabu, 3 Mac 2010

Raikan Cinta!

Aku takde Idea nak guna sesuatu yang sesuai bagi menggantikan "jemputan perkahwinan"yang kerap kali digunakan..dalam benak tertimbul ayat Raikan Cinta selepas memikirkan kenduri itu adalah satu majlis bagi meraikan pengantin baru bersama sanak saudara dan khalayak umum.sesuai ke tak tu..lantak aku lah..hehe

Jadi, aku yang tak pandai nih meringkaskan dengan menyimpulkan bahawa kad kawin aku patut berkonsepkan santai saja..raikan hari bahagia aku & Ellia di satu majlis..hehe..dengan kata lain..konon nak ringkas2 saja...yang penting kawan-kawan, sanak saudara, dan jiran-jiran hadir ya waktu tu..sama-sama meraikan..

ok dalam 2 tiga minggu nih aku sibuk pos kad ni..harap kawan-kawan yang dah dapat kad tu dapat hadir..kita jumpa di sana.....
Apa yang kitorang tunjukkan tuh?ha..tu petunjuk..ada makna
Ramai yang bertanyakan aturcara majlis..aku pun terlupa nak letak..haha..ok waktunya siang hari.

1 ulasan:

  1. erm..eman, utk aku tak dak ka??
    mai la pos kat aku satu

    BalasPadam