Selasa, 2 Mac 2010

gigs dalam kuali panas!

aku malas nak kasar sangat..kalu tak aku nak letak tajuk hell's show jer..
pasal apa?aku membayangkan gigs ni macam dalam neraka sambil kena bakar sambil bersuka ria..hehehe..mungkin lebih dasyat dari ini..ini setakat berpeluh jer..tapi kalau menten duduk dalam nih lama-lama boleh kering macam mumia!patut peserta biggest loser kena datang la gigs nih..tengok bape kilo ko hilang..

apa yang panas?

ni lah,gigs tour overdose/ Always Last di Studio Grido, Kelana Jaya.

memang sesuatu yang lain dari lain.
Toxictoy pun pernah rasa masa mari bergonjeng dulu.
jadi tak terperanjat sangat..malah rasa best pulak.

tapi gigs nih aku kunjung pasal memang aku nak sangat tengok Overdose..band dari China yang sedang Tour Malaysia bersama Always Last!hu..memang best la AL dapat buat tour..jumpa kawan-kawan..Band-band lain malam tuh memang dahsyat amat!1st time aku tengok band2 macam nih..selain AL lah..xcrimescenex memang PUNK!siap bogel lagi vocalis dia..tapi sebabkan aku tak perasan sangat aku tak sempat nak ambik gambar diorang nih..memang macam dalam neraka dah ni..apa pun this show was awesome!Overdose amoi Cun woo!

Aku dengan Kitan yang kepeluh keriangan!
Always Last with 3 piece!Ro tengah honeymoon!Overdose

aku ada sertakan Video live sekali!woohoo!


Always last live!


Overdose live!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan