Selasa, 23 Mac 2010

lembab

hari ni aku kena mengadap Illustrator dan photoshop jer.
hari ni aku lambat jer buat keje..
bos komplen keje die suruh tak buat..
aku bukan apa, aku tak setuju sangat nak edit letak gambar muka kat rak..
nak pulak yang gambar macam orang bersalah.
kalau letak gambar ala cosplay kan lagi tadika library ni..
tak pun gambar sambil pegang parang dengan gaya menetak.

auditor nak perubahan drastik ke?
promosi atau nak kasi student komplen?
biar die mark muke orang tak buat kerja betul-betul..
macam ala pengecaman banduan..
yelah gambar muka dah letak kat rak..
bagus betul library aku.

tapi kelembapan aku pagi nih mungkin bersangkut paut dengan makan pagi aku yang berharga
rm4.50...pekena mee goreng campur bihun, ditindih pulak dengan cendawan goreng pastu di gaul pulak dengan sambal kerang..memang besar selera pagi!

ni nak taip ni pun jadi lembab!

1 ulasan: