Sabtu, 31 Oktober 2009

BUZZCOCKS live in Malaysia

"I'd never stand for that."
"What?"
"Being called something like"the Buzzcocks".
"What are you on about?"
"I don't know. I don't mind the Buzz, but calling themselves Cocks.I don't get it!.They're not calling themselves the Cocks, are they?"
"They're calling themselves the Buzzcocks."
Still got the word "cock" in it, though.Just saying I wouldn't stand for it,that's all.."
"Shh!, They were the Buzzcocks.
"If you didn't know, well, now you do."


hehe petikan di atas adalah dari movie Control (2007).

tak tau la aku nak pergi ke tak Gigs ni..duit cukup-cukup je sampai hujung bulan November..
maklum le gaji awal bulan 08/10 tu hari pastu nak kena tunggu 25/11 plak baru gaji..
so sape2 yang berminat pergi la..ni legend Punk Rock ni..Subculture pun ada..
kalau aku pergi pun maybe boleh jual skali CD EP Toxictoy kat budak-budak punk yang datang..hmmm good Idea!nanti aku kontek Namo ajak dia skali ke..hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan