Rabu, 28 Oktober 2009

The making of Toxictoy "Amazingly Realistic Puke" 2009 CD EP

setelah penat lelah menghabiskan tenaga, wang, masa dan waktu..akhirnya berjaya juga Man, Namo dan aku me"release"kan CD EP ni..Masa yang diambil dalam 2 minggu untuk merekod 7 buah lagu..macam2 pengalaman yang dapat, yang kelakar pon ada..
Thanks to Zahid Hidung selaku Sound Engineer & mixer kami..
Hasilnya hanya Anda diluar sana yang boleh menilainya.hehe
Lepas tu dalam berapa bulan pulak, Aku plan nak wat konsep cover CD ni by photoshoot..
Nasibla ada kawan aku si Apis, die ni Freelance Photographer,Kami ym2 bincangla nak wat camne, pastu timbul la idea jahat nak wat dalam Library..setting time pastu apa lagi jalan la keje ni..rasa cam artis Poser wooo..pastu kontek si Adam(xde pilihan lain guna je sepupu aku ni!hahaha) tuk jadi model..memang boleh di harap la..sumer nyer berjalan lancar!..Kitan plak baru beli kete Myvi, pe lagi gunakan la wat tolong kitorang angkut2 barang..hahaha..TQ BRO! dan photoshoot start kul 6 ptg sampi la kul 9 mlm..pastu memasing balik rumah..macam x percaya apa yang kitorang da buat hari tu!hehe
So ni lah hasilnya!
Terima kasih kepada Afitz Ismail, Adam & kawan2 yang menolong dalam penghasilan Cover CD yang tak seberapa ni..




















apa pun semua ni memang x BOSAN dan jadi kenangan best sampai la aku tua..hehe
*gambar2 tu aku kidnap dari http://paradoxx.fotopages.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan