Jumaat, 17 Disember 2010

Skandal

Fauzi tenung wajah Sukinah.Fauzi geram melihat gerak geri Sukinah.Kekadang Sukinah memberi jelingan manja.Sukinah tahu Fauzi memerhatikannya.lalu dia berlalu pergi..


Fauzi seorang kerani di pejabatnya.Sukinah pula "cleaner"di situ.tepat pukul 8 pagi,pasti Sukinah akan mengemas meja kerja Fauzi..Sukinah baru sebulan bekerja di situ,sebelum ini ada makcik tua yang juga sama jawatan dengan Sukinah..Sukinah tampak lebih muda dan boleh dikatakan memiliki tubuh yang menawan.


Fauzi sekadar memberi renungan kepada Sukinah kerana dihatinya sudah dimiliki gadis pujaan yang telah lama dikenalinya.Di luar pintu pejabatnya kedengaran suara Sukinah berborak di telefon bimbit,makin lama suara itu semakin kuat dan tidak difahami dialeknya.Fauzi curi-curi dengar walaupun perbualan itu tidak difahaminya..


Dari runut bunyi suara, sepertinya Sukinah sedang bertengkar.kemudian kedengaran tangisan..lalu fauzi memberanikan diri membuka pintu dan melihat Sukinah menangis..perbualan telefon sukinah telah dimatikan, Sukinah mengesat air matanya dan mula berborak dengan Fauzi.

Intipati perbualan itu hanya mereka saja yang tahu..Petang itu tepat pukul 5 petang..Fauzi sudah mula berkemas dan ingin pulang.selesailah kerjanya pada hari itu.Fauzi agak tergesa-gesa kerana dia ada "janji"dengan Sukinah.Fauzi bergegas menuju ke keretanya..lalu Sukinah muncul dan mereka menaiki kenderaan..di dalam kereta Sukinah kelihatan malu-malu..dalam lebih kurang 10 minit mereka sampai di satu destinasi.


baru sahaja pintu kereta hendak dibuka..kelihatan lelaki bengis berdiri di sisi Fauzi.Sukinah sudah berdebar-debar.dia kenal lelaki itu.Lelaki itu marah dan bercakap dengan bahasa yang tidak difahami Fauzi lalu terus menolak fauzi keluar kereta.tangannya memegang sebilah sabit!

Dihayunnya Sabit ke arah Fauzi.Fauzi sempat mengelak!dan pukulan itu terkena ke kereta Fauzi.Fauzi mengelak tapi belum sempat berdiri, hayunan kedua pula menyinggah!kali ni tepat ke mata Fauzi..hujung bilah sabit yang tajam merobek dan menikam kelopak mata Fauzi.langsung mahu sampai ke otak.Fauzi bertindak balas dengan meronta-ronta.Tanpa belas kasihan, sabit itu ditarik keluar kembali..mata Fauzi juga turut melekat di sabit itu..dicarik keluar dari kepalanya..lalu mata Fauzi di lempar ke tanah dan dipijak-pijak oleh lelaki itu..

Sukinah sudah menjerit-jerit dan memanggil-manggil orang yang ada di situ agar menghentikan tindakan Suaminya itu!kali ni lelaki itu melibas kembali sabitnya tepat ke perut Fauzi.di robek-robek perut Fauzi yang masih lengkap berbaju pejabat itu..darah mencurah-curah keluar..terpercik ke kereta.terpercik ke tanah. terpercik merah menyala di sabit lelaki itu!usus dan isi perut Fauzi langsung terburai dan menampakkan seperti terputus dan hancur bertaburan di atas tanah!


Fauzi sudah kaku tetapi masih bernyawa dan menggeletar di seluruh tubuh!terakhir..tindakan pemutus nyawa oleh lelaki itu..disabitnya celah kangkang Fauzi..ditikam dan ditarik,dikelar hingga ke seluruh badan, melepasi tengkuk..tengkorak dan..langsung terbelah dua tubuh Fauzi!!

Darah membuak-buak!!langsung tiada lagi suara kesakitan..yang jelas hanyalah tubuh yang hancur..otak dan isi perut bertaburan..tulang-tulang anggota badan jelas kelihatan!

2 ulasan:

  1. rileks, walau pun kisah benar..tapi steady ok..makan popcorn, bayar mahal tu.seat pun dah tengah-tengah..jangan bikin malu la..orang tengok ni..ok ell?

    BalasPadam