Selasa, 26 Januari 2010

dah berabok!! # 1

haih...nape lama aku tak update?
banyak aktiviti best yang dah berlangsung tapi aku langsung tak mau buka blog ni untuk update..
sebab sengaja nanti aku nak buat alasan MALAS dan SIBUK..haha..
kekadang aku rasa nak bercerita untuk sapa?hehe..sendiri baca jer..
perkara menulis laporan harian ni masih baru buat aku..
macam tu juga lah.. peraturan baru dan prosuder baru di tempat kerja..hari-hari kena buat laporan juga..semua ni masih baru bagi aku yang tak biasa mengikut arahan dan protokol yang membosankan!
biasala kerja nak senang jer..

sekali dapat la surat nih..aku diberi perlantikan sebagai AJK inovasi pulak kat tempat kerja..Adus!menambah lagi la kerja yang perlu ikut arahan..hmmm



apa pun ni bende lama..yang dah berabok!!sekarang dah kena buat logo dan poster la pulak..haih!ok chaloo mau bukak Ai pulak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan