Jumaat, 9 Disember 2011

Tanggang.

ini dipetik daripada sms antara aku dengan Inshah, kawan sekampung.

Inshah (26/11) :
Malin tak blk pdg piol ke

Me (26/11) :
sape malin? iman le

Inshah (26/11) :
Ini iman ke Malin

(tak sempat aku nak balas di reply nya lagi...)

Inshah (26/11) :
Org2 tua kata klu lupe nk blk kg bleh pnggil malin jual kundang haha

Me (26/11) :
oh haha, ni pengaruh drama sinetron kuat sgt ni.aku x blk, keje hri ni.esok ada hal.nape?

Inshah (26/11) :
saja je nk ajak jaming klu ada masa nk kutip m0vie br dr ko

(sejak bila pulak Inshah kaki jamming ni?biasa adik dia je yang ajak)

Me (26/11) :
hehe.nextime aku blk aku gtau.bleh wat screening kt sana.tgk movie rmi2 kt umh ko ke.hehe..mcm dulu
(cover line, padahal terasa sentap..macam kena letak kerengga dekat hati. ya aku tahu dah lama tak balik kampung :( )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan