Rabu, 19 Oktober 2011

Alasan

Sebentar, sebelum aku mula buka cerita, aku nak beritahu bahawa aku seorang yang suka kucing ok.bukan saja-saja aku mahu membuang kucing kesayangan aku.Tetapi disebabkan nak bagi pengalaman yang luas seperti kata pepatah jauh perjalanan luas pemandangan itu lah aku menutup perasaan belas ikhsanku demi memberi peluang kepada Livi & Edo membina hidup baru yang bakal cerah.

Kedua, Cat hilang.aku rindu Cat,tapi aku tak tau mana nak cari Cat.jadi aku percaya naluri anak/ibu akan terjalinnya satu kuasa telepati yang kuat.dengan ini,dengan menghantar Edo & Livi ke lembah yang lebih luas, ini dapat memberi peluang pada anak-anak muda seperti mereka mencari ibu mereka,Catrina.

Baiklah, alasan ketigaku lagi lah tersangat logik. Ini semua demi masa depan keturunanku.tutup kata, tak perlu panjang lebar.jauhi penyakit.sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan