Khamis, 5 Mei 2011

Sapik.

ini cerita Jumaat minggu lepas. Sapik datang Shah Alam sebab ada interview nak sambung degree di Fakulti TEKA dekat puncak perdana. Aku taktau pulak rupanya sapik pun nak turut serta join zombie menyemakkan lagi library. Adakah Sapik dah bersedia menjadi musuh kami-kami ni nanti? kena pantau ketat lagi budak-budak baru ni nanti..paling tidak pun kasi hempuk dengan buku atau sumbat kertas A4 yang silap print dalam mulut je.Tapi takpe sebab belum tau lagi dapat ke tak dia ni masuk U.haha..itu kemudian lah.

Kedatangan Sapik ni tak la sia-sia. sebab dia ada bawak cerita-cerita yang memang aku tak sabar nak melayannya punn~~.Antaranya :
1.Dead or Alive: Hanzaisha (1999)
2.Bronson (2008)
3.I saw the devil (2010)

4. Downfall (Der untergang) (2004)




5. Moon (2009)

6. scott pilgrim vs. the world (2010)

Aku takde apa nak ditukarkan sebagai balasan, sebab movie aku banyak dekat ofis. So, Apapun aku wish good luck semoga engko Sapik dapat jadi zombie yang berjaya!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan