Ahad, 3 April 2011

Chainsaw

Kali ni penulis bukan nak cerita kaitan gambar di atas dengan cerita-cerita horror. Tapi keseriusan penulis dalam menceburi bidang perladangan organik memang tidak boleh disangkal lagi. Barang ni bukan mainan, bukan juga main-main tulis je ni. Ini memang penulis nak beli. Seusia muda lingkungan 20-an sudah memilik Chainsaw sendiri.Nampak sangat petanda penulis akan menjadi taukey balak tak lama lagi. Siapa sangka, penulis masih muda dan mempunyai barangan yang entah apa-apa. Penjual kat kedai pun terkejut masa nak jual bende ni dekat penulis, tengok gaya macam kaki bangku, tangan tisu ( tak boleh buat kerja keras), muka manis (serius) tapi, beli benda gagah macam ni. Masa si penjual bertanyakan kepada penulis "nak buat apa dengan Chainsaw ni?" dengan nada tenang, berdiri tegak, tangan masuk poket, mata memandang tajam ke arah mata penjual, penulis menjawab " nak potong orang!".

Penjual merasa resah, runsing, tapi dalam hati penuh sifat kapitalis. "anda bergurau kan?" suara nipis penjual. "mestilah" jawapan yang bernas dikeluarkan penulis. terjawab semua persoalan.

Tiada ulasan:

Catat Komen